شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1399/11/06
در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک؛ راه اندازی سیستم قرائت آنلاین، ارائه خدمات غیرحضوری و پرداخت الکترونیکی قبوض آب با همکاری بانک تجارت استان

اجرای توسعه سیاستهای استفاده بهینه از امکانات، استعداد و تواناییهای موجود در جذب و توسعه توانمندیها، همچنین هم افزایی بیشتر و همکاری و ایجاد تعاملات موثر و مفید در زمینه تمرکز و شفاف سازی منابع در راستای شرکت و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و پیمانکاران در جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم و تسهیل خدمات بانکی برای کارکنان در چارچوب ضوابط و مقررات جاری فیمابین بانک تجارت و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه تهیه، تنظیم و مبادله گردید.

 

با تعامل و همکاری بانک تجارت تعداد 180 دستگاه اندرویدی قرائت کنتور آب از طریق شرکت سهامی ایران کیش تأمین و در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان جهت راه اندازی سیستم قرائت آنلاین و پرداخت قبوض در محل، قرار گرفت. از قابلیت های این دستگاه ها می توان به سازگاری با نرم افزار قرائت کنتور، صدور و چاپ قبض در محل، امکان ارسال پیامک قبض، بارگیری و تخلیه اطلاعات مشترکین به صورت آنلاین، امکان ارتباط با سیستم Billing از طریق وب سرویس، امکان ثبت و تغییر مشخصات مشترک بیان کرد.

 

گام اول اجرای طرح ملّی قبض سبز، حذف کاغذی قبوض، دریافت شماره تلفن های مشترکین و معرفی روش های پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری قبوض آب به مشترکین، از ابتدای مهرماه 1398 در حال انجام است، همچنین جهت موفقیت هر چه بیشتر این طرح، نظرات و انتقادات مشترکین توسط ادارات تابعه جمع آوری و در جهت رفع آنها و بهبود طرح، اقدامات لازم انجام می شود.

 

با اجرای طرح ملّی قبض سبز، اهداف ارزشمندی مانند صرفه‌جویی اقتصادی، حفظ محیط زیست حاصل می شود و حذف قبوض کاغذی برای نیل به این اهداف ضروری می باشد و مشترکین در صورت نیاز میتوانند با مراجعه به سایت https://abfasb.ir نسبت به مشاهده و پرداخت قبض مدنظر خود اقدام نمایند.

تعداد بازدید:
1344
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal