شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
اخبار
1399/11/06
در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک؛ راه اندازی سیستم قرائت آنلاین، ارائه خدمات غیرحضوری و پرداخت الکترونیکی قبوض آب با همکاری بانک تجارت استان

اجرای توسعه سیاستهای استفاده بهینه از امکانات، استعداد و تواناییهای موجود در جذب و توسعه توانمندیها، همچنین هم افزایی بیشتر و همکاری و ایجاد تعاملات موثر و مفید در زمینه تمرکز و شفاف سازی منابع در راستای شرکت و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و پیمانکاران در جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم و تسهیل خدمات بانکی برای کارکنان در چارچوب ضوابط و مقررات جاری فیمابین بانک تجارت و شرکت آب و فاضلاب استان تفاهم نامه تهیه، تنظیم و مبادله گردید.

 

با تعامل و همکاری بانک تجارت تعداد 180 دستگاه اندرویدی قرائت کنتور آب از طریق شرکت سهامی ایران کیش تأمین و در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان جهت راه اندازی سیستم قرائت آنلاین و پرداخت قبوض در محل، قرار گرفت. از قابلیت های این دستگاه ها می توان به سازگاری با نرم افزار قرائت کنتور، صدور و چاپ قبض در محل، امکان ارسال پیامک قبض، بارگیری و تخلیه اطلاعات مشترکین به صورت آنلاین، امکان ارتباط با سیستم Billing از طریق وب سرویس، امکان ثبت و تغییر مشخصات مشترک بیان کرد.

 

گام اول اجرای طرح ملّی قبض سبز، حذف کاغذی قبوض، دریافت شماره تلفن های مشترکین و معرفی روش های پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری قبوض آب به مشترکین، از ابتدای مهرماه 1398 در حال انجام است، همچنین جهت موفقیت هر چه بیشتر این طرح، نظرات و انتقادات مشترکین توسط ادارات تابعه جمع آوری و در جهت رفع آنها و بهبود طرح، اقدامات لازم انجام می شود.

 

با اجرای طرح ملّی قبض سبز، اهداف ارزشمندی مانند صرفه‌جویی اقتصادی، حفظ محیط زیست حاصل می شود و حذف قبوض کاغذی برای نیل به این اهداف ضروری می باشد و مشترکین در صورت نیاز میتوانند با مراجعه به سایت https://abfasb.ir نسبت به مشاهده و پرداخت قبض مدنظر خود اقدام نمایند.

تعداد بازدید:
1358
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal