شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1399/10/29
تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلگان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان دلگان باحضور آقای شاهی معاون فرماندار این شهرستان ، سرگلزایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، سلیمانی مدیر حراست شرکت آبفا استان، در محل فرمانداری شهرستان دلگان برگزار گردید.

سرگلزایی، در این مراسم گفت: تغییرات، باعث پویایی خواهد شد و از تحولات جدید، انتظار بهبود روند در ارایٔه خدمات میرود که با همکاری و همیاری مجموعه و مشخص شدن هدف، به آن خواهیم رسید.

وی یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای استان در همه حوزه ها باشیم.

در پایانِ این جلسه، با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، حاجی عظیمی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب دلگان منصوب و از خدمات جمشیدزهی مدیر اسبق، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 
تعداد بازدید:
915
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal