شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
اخبار
1399/10/29
تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلگان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان دلگان باحضور آقای شاهی معاون فرماندار این شهرستان ، سرگلزایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، سلیمانی مدیر حراست شرکت آبفا استان، در محل فرمانداری شهرستان دلگان برگزار گردید.

سرگلزایی، در این مراسم گفت: تغییرات، باعث پویایی خواهد شد و از تحولات جدید، انتظار بهبود روند در ارایٔه خدمات میرود که با همکاری و همیاری مجموعه و مشخص شدن هدف، به آن خواهیم رسید.

وی یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای استان در همه حوزه ها باشیم.

در پایانِ این جلسه، با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، حاجی عظیمی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب دلگان منصوب و از خدمات جمشیدزهی مدیر اسبق، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 
تعداد بازدید:
924
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal