شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/09
عملیات تعویض 1380 کنتور آب ترکیده در شهرستان زهک در آستانه شروع
 

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: عملیات تعویض نزدیک به یک هزار و 380 کنتور آب ترکیده ناشی از یخ‌بندان  سال 1401 به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، "غلامحسین لکزائیان پور" با اعلام این خبر بیان کرد: یخبندان زمستان 1401، به حدود 5000 کنتور خانگی آب در حوزه شهرستان زهک آسیب زد که با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نمایندگان مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، از محل اعتبارات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تعدادی کنتور آب خانگی خریداری و با ثبت، تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی، نصب کنتورهای آب شرب منازل مسکونی به زودی آغاز خواهند شد.

وی با بیان اینکه، حدود 1380 فقره کنتور آب خانگی 1/2 اینچ تأمین اعتبار و خریداری شده و 3620 فقره باقیمانده نیز جهت خریداری، نیاز به تأمین اعتبار دارند، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری نمایندگان معزز مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار این مهم صورت پذیرد تا سایر کنتور های باقی‌مانده نیز تعویض شوند.

لکزائیان‌پور در خاتمه بیان داشت: شهروندان می‌بایست به توصیه‌های کارشناسان آب و فاضلاب توجه کنند و نسبت به حفاظت و نگهداری کنتورهای آب خانگی خویش اقدام نمایند تا در اثر ضربه و یا یخبندان شبانه و سرمای شدید در فصل سرد سال، دچار تخریب و یا ترکیدگی نشوند؛ استفاده از پشم شیشه و پارچه‌ی کنفی جهت ایزوله نمودن کنتور‌های آب در فصل سرد سال بسیار مهم و ضروری است.
 
 
 
 
 
پایان خبر
جمعه / 9 شهریور 1403
تعداد بازدید:
16
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal