شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/09
عملیات تعویض 1380 کنتور آب ترکیده در شهرستان زهک در آستانه شروع
 

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: عملیات تعویض نزدیک به یک هزار و 380 کنتور آب ترکیده ناشی از یخ‌بندان  سال 1401 به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، "غلامحسین لکزائیان پور" با اعلام این خبر بیان کرد: یخبندان زمستان 1401، به حدود 5000 کنتور خانگی آب در حوزه شهرستان زهک آسیب زد که با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نمایندگان مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، از محل اعتبارات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تعدادی کنتور آب خانگی خریداری و با ثبت، تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی، نصب کنتورهای آب شرب منازل مسکونی به زودی آغاز خواهند شد.

وی با بیان اینکه، حدود 1380 فقره کنتور آب خانگی 1/2 اینچ تأمین اعتبار و خریداری شده و 3620 فقره باقیمانده نیز جهت خریداری، نیاز به تأمین اعتبار دارند، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری نمایندگان معزز مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار این مهم صورت پذیرد تا سایر کنتور های باقی‌مانده نیز تعویض شوند.

لکزائیان‌پور در خاتمه بیان داشت: شهروندان می‌بایست به توصیه‌های کارشناسان آب و فاضلاب توجه کنند و نسبت به حفاظت و نگهداری کنتورهای آب خانگی خویش اقدام نمایند تا در اثر ضربه و یا یخبندان شبانه و سرمای شدید در فصل سرد سال، دچار تخریب و یا ترکیدگی نشوند؛ استفاده از پشم شیشه و پارچه‌ی کنفی جهت ایزوله نمودن کنتور‌های آب در فصل سرد سال بسیار مهم و ضروری است.
 
 
 
 
 
پایان خبر
جمعه / 9 شهریور 1403
تعداد بازدید:
17
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal