شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/06
44 هزار میلیارد ریال اعتبارات تخصیص یافته در سال بودجه ای 1402 به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان

 
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از تخصیص 44 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال بودجه ای  1402 به شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، میثم نادری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا استان در حاشیه جلسه کمیته تخصیص و جذب اعتبارات به ریاست مدیرعامل شرکت بیان داشت: اعتبارات تخصیص یافته از منابع پیوست یک قانون بودجه، منابع در اختیار وزارت نیرو، شرکت مهندسی آبفا کشور و همچنین منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال بودجه ای 1402 مجموعا به مبلغ 44 هزار میلیارد ریال بوده است که تاکنون بالغ بر 96 درصد این اعتبارات در طرح های تامین، انتقال و توزیع آب و همچنین طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای استان جذب گردیده است و برنامه ریزی های لازم در راستای جذب باقیمانده اعتبارات تخصیص یافته تا پایان سال مالی 1402 نیز صورت گرفته است.

وی همچنین بیان داشت هدف اصلی از برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی، ایجاد شفافیت در روند هزینه کرد با رعایت الزامات قانونی و در راستای دستیابی به اهداف مندرج در موافقتنامه های متبادله با سازمان برنامه و بودجه می باشد و پایش مستمر منابع و مصارف باعث می گردد که فرآیند جذب اعتبارات با حفظ کیفیت در خرید تجهیزات و اجرای پروژه ها صورت پذیرد.

نادری گفت:  اعتبارات تخصیصی به دستگاه اجرایی در قالب 25 طرح و 430 پروژه صورت گرفته و روند بررسی اسناد مثبته و مطالبات بیش از 500 فقره قرارداد طی جلسات کمیته تخصیص و جذب اعتبارات ملی و استانی ادامه خواهد داشت.



تعداد بازدید:
23
نویسنده:
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal