شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/06
44 هزار میلیارد ریال اعتبارات تخصیص یافته در سال بودجه ای 1402 به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان

 
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از تخصیص 44 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال بودجه ای  1402 به شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، میثم نادری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا استان در حاشیه جلسه کمیته تخصیص و جذب اعتبارات به ریاست مدیرعامل شرکت بیان داشت: اعتبارات تخصیص یافته از منابع پیوست یک قانون بودجه، منابع در اختیار وزارت نیرو، شرکت مهندسی آبفا کشور و همچنین منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال بودجه ای 1402 مجموعا به مبلغ 44 هزار میلیارد ریال بوده است که تاکنون بالغ بر 96 درصد این اعتبارات در طرح های تامین، انتقال و توزیع آب و همچنین طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای استان جذب گردیده است و برنامه ریزی های لازم در راستای جذب باقیمانده اعتبارات تخصیص یافته تا پایان سال مالی 1402 نیز صورت گرفته است.

وی همچنین بیان داشت هدف اصلی از برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی، ایجاد شفافیت در روند هزینه کرد با رعایت الزامات قانونی و در راستای دستیابی به اهداف مندرج در موافقتنامه های متبادله با سازمان برنامه و بودجه می باشد و پایش مستمر منابع و مصارف باعث می گردد که فرآیند جذب اعتبارات با حفظ کیفیت در خرید تجهیزات و اجرای پروژه ها صورت پذیرد.

نادری گفت:  اعتبارات تخصیصی به دستگاه اجرایی در قالب 25 طرح و 430 پروژه صورت گرفته و روند بررسی اسناد مثبته و مطالبات بیش از 500 فقره قرارداد طی جلسات کمیته تخصیص و جذب اعتبارات ملی و استانی ادامه خواهد داشت.



تعداد بازدید:
23
نویسنده:
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal