شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
با حضور فرماندار، جلسه جهاد تبیین در امور آبفای زاهدان برگزار شد
جلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان در امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
 

جلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان در امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، فرماندار شهرستان زاهدان در این جلسه با اشاره به خدمات نظام و دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور گفت: دولت سیزدهم دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود و توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ و اقدامات زیربنایی مهمی را از خود به یادگار بگذارد.

علیرضا شهرکی،  با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: ایشان فردی خستگی ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت بود و ما باید با الگو قرار دادن ایشان و انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیش رو شرکت نماییم.

وی توصیه‌های مقام معظم رهبری را چراغ راه انتخابات برشمرد و بر توجه به خواست مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) برای حضور حداکثری و انتخاب رئیس‌جمهور اصلح تأکید کرد.

 فرماندار زاهدان در ادامه ضمن خسته نباشید به همکاران و تلاشگران امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از مدیر آبفای این شهرستان بعنوان مدیر جهادی و خستگی ناپذیر یاد کرد و افزود: برادر بسیجی و جهادی ما با تلاش و کوشش مستمر در تمامی عرصه‌های خدمت رسانی به خوبی ایفای نقش کرده که جا دارد از ایشان و تمامی همکارانشان در مجوعه آب و فاضلاب شهرستان زاهدان تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این جلسه حاج محمدرضا زاهدشیخی با اشاره به دقت نظر و مطالعه در مورد تک تک کاندیداها تأکید کرد: امروز نوع جنگ و حمله دشمنان ما تغییر کرده و انتخاب فرد اصلح و درست یک وظیفه الهیست که بر دوش ما گذاشته شده تا  در برابر هجمه سنگین رسانه‌ایی و اقتصادی و فرهنگی دشمنان نظام شان و جایگاه انقلاب اسلامی کشورمان را میان مردم نشان دهیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به فسادهای اقتصادی و مشکلات فرهنگی میان نسل جدید اذعان داشت: نمی گوییم مشکل نداریم اما اینها مانع حضور در انتخابات نیست و نباید به دشمن فرصت داد بعنوان بسیجی در این مرحله با جهاد تبیین یأس و ناامیدی را از بطن جامعه دور کنیم.

وی افزود : در جنگ ترکیبی دشمن و فشارهای اقتصادی موجود و بروز مشکلات معیشتی منجر به ایجاد نارضایتی‌هایی شده اما مقاومت مردم ما در طول تاریخ بیانگر عبور پیروزمندانه از این مرحله نیز می باشد چرا که دیروز ایثار و جانفشانی لازم بود اما امروز بصیرت ، تبیین و آگاهی دادن خصوصا به نسل جوان مملکتمان را نیاز داریم زیرا دشمن بر افکار جامعه حمله کرده و ما در حال نبرد رسانه ای و فرهنگی هستیم.

 محمد رضا زاهد شیخی؛ با تأکید به مطالبه‌گری از نمایندگان و کاندیداهای این دوره تصریح کرد : در انتخابمان دقت کنیم از روی احساسات تصمیم نگیریم و قبل از انتخابات در مورد طرح‌ها و برنامه‌های هر کدام از کاندیداها از آنها توضیح بخواهیم سپس با علم و آگاهی افراد دلسوز و توانمند و پرانرژی را انتخاب کنیم.

گفتنی است در ابتدای جلسه، مرتضی نورا مدیر امور آبفای شهرستان زاهدان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارش کاملی از اقدامات آب و فاضلاب در سال گذشته و سه ماه ابتدای سال جاری ارائه کرد.

یادآور می‌شود: پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان یک بار دیگر با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.
 
 
 
 
 
پایان خبر 
پنج شنبه / 7 خرداد 1403
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal