شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
با حضور فرماندار، جلسه جهاد تبیین در امور آبفای زاهدان برگزار شد
جلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان در امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
 

جلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان در امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، فرماندار شهرستان زاهدان در این جلسه با اشاره به خدمات نظام و دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور گفت: دولت سیزدهم دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود و توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ و اقدامات زیربنایی مهمی را از خود به یادگار بگذارد.

علیرضا شهرکی،  با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: ایشان فردی خستگی ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت بود و ما باید با الگو قرار دادن ایشان و انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیش رو شرکت نماییم.

وی توصیه‌های مقام معظم رهبری را چراغ راه انتخابات برشمرد و بر توجه به خواست مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) برای حضور حداکثری و انتخاب رئیس‌جمهور اصلح تأکید کرد.

 فرماندار زاهدان در ادامه ضمن خسته نباشید به همکاران و تلاشگران امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از مدیر آبفای این شهرستان بعنوان مدیر جهادی و خستگی ناپذیر یاد کرد و افزود: برادر بسیجی و جهادی ما با تلاش و کوشش مستمر در تمامی عرصه‌های خدمت رسانی به خوبی ایفای نقش کرده که جا دارد از ایشان و تمامی همکارانشان در مجوعه آب و فاضلاب شهرستان زاهدان تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این جلسه حاج محمدرضا زاهدشیخی با اشاره به دقت نظر و مطالعه در مورد تک تک کاندیداها تأکید کرد: امروز نوع جنگ و حمله دشمنان ما تغییر کرده و انتخاب فرد اصلح و درست یک وظیفه الهیست که بر دوش ما گذاشته شده تا  در برابر هجمه سنگین رسانه‌ایی و اقتصادی و فرهنگی دشمنان نظام شان و جایگاه انقلاب اسلامی کشورمان را میان مردم نشان دهیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به فسادهای اقتصادی و مشکلات فرهنگی میان نسل جدید اذعان داشت: نمی گوییم مشکل نداریم اما اینها مانع حضور در انتخابات نیست و نباید به دشمن فرصت داد بعنوان بسیجی در این مرحله با جهاد تبیین یأس و ناامیدی را از بطن جامعه دور کنیم.

وی افزود : در جنگ ترکیبی دشمن و فشارهای اقتصادی موجود و بروز مشکلات معیشتی منجر به ایجاد نارضایتی‌هایی شده اما مقاومت مردم ما در طول تاریخ بیانگر عبور پیروزمندانه از این مرحله نیز می باشد چرا که دیروز ایثار و جانفشانی لازم بود اما امروز بصیرت ، تبیین و آگاهی دادن خصوصا به نسل جوان مملکتمان را نیاز داریم زیرا دشمن بر افکار جامعه حمله کرده و ما در حال نبرد رسانه ای و فرهنگی هستیم.

 محمد رضا زاهد شیخی؛ با تأکید به مطالبه‌گری از نمایندگان و کاندیداهای این دوره تصریح کرد : در انتخابمان دقت کنیم از روی احساسات تصمیم نگیریم و قبل از انتخابات در مورد طرح‌ها و برنامه‌های هر کدام از کاندیداها از آنها توضیح بخواهیم سپس با علم و آگاهی افراد دلسوز و توانمند و پرانرژی را انتخاب کنیم.

گفتنی است در ابتدای جلسه، مرتضی نورا مدیر امور آبفای شهرستان زاهدان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گزارش کاملی از اقدامات آب و فاضلاب در سال گذشته و سه ماه ابتدای سال جاری ارائه کرد.

یادآور می‌شود: پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان یک بار دیگر با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.
 
 
 
 
 
پایان خبر 
پنج شنبه / 7 خرداد 1403
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal