Box Title
Box Title
Box Title

مشکلات مربوط به اتصالات بعد از کنتور بعهده مشترک می باشد و جهت رفع مشکل در اتصالات قبل از کنتور با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته شود.

مراجعه به اداره پست و تقاضای انشعاب جدید جهت پرداخت هزینه های مرتبط

مراجعه به منطقه مربوطه جهت جابجایی کنتور یا انشعاب

۱- بررسی سیستم های داخلی به منظور اطمینان از عدم هدر رفت آب ۲- مراجعه به منطقه مربوطه به همراه قبض آب و شماره مصرف فعلی کنتور

۱- ترمیم محل آسیب دیده ۲- مراجعه به منطقه مربوطه و اطلاع به منظور بازدید کارشناسی از محل

واحد مسکونی حداقل باید دارای یک اتاق ، آشپزخانه و یک سرویس بوده و ورودی آن مستقل و یا مرتبط با راهروی اشتراکی بوده و سیستم لوله کشی آن مجزا باشد

مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک : ۱-آخرین قبض آب ۲- رقم فعلی کنتور

مراجعه به منطقه مربوطه همراه با مدارک : ۱-آخرین قبض آب ۲-مدارک ثبت مالکیت .

با در دست داشتن قبض آب به منطقه مربوطه مراجعه نمایند.

مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک :۱- قبض آب ۲- نامه استعلام محضر۳-جواب استعلام شهرداری ۴-آخرین رقم مصرفی کنتور ۵-شماره سریال کنتور

چنانچه به هر دلیل امکان قرائت کنتور وجود نداشته باشد ، مشترک می بایستی با در دست داشتن آخرین قبض و شماره مصرف فعلی کنتور به منطقه مربوطه مراجعه نماید.