Vuexy
صفحه اصلی
امور مشترکین
پرتال مشترکین
تعرفه ها
تعرفه فروش آب و کارمزد خدمات دفع فاضلاب
تعرفه های واگذاری حق انشعاب آب و فاضلاب
اطلاعیه قطعی آب
افراد کم توان
خدمات الکترونیک(میز خدمت)
راهنمای خدمات
دستورالعمل ها
راهنمای پیگیری درخواستهای الکترونیک
دفاتر ارائه خدمات حضوری
دفاتر پیشخوان فعال در سطح استان
دفاتر ارائه خدمات بصورت حضوری
هدفمندی یارانه ها
قانون هدفمندی یارانه ها
توصیه های بهینه سازی مصرف آب
بیانیه توافق سطح خدمت
قوانین و مقررات بخش خدمات الکترونیک
مامورین قرائت
ویدیوهای آموزشی سیستم جدید مشترکین آبفا
خدمات ۲۴ گانه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امور فرهنگی
امور فرهنگی و دینی
امور بانوان و خانواده
عفاف و حجاب
درباره ما
تماس با ما
آمار
آمار و اطلاعات
زیرسایت ها
زیرسایت GIS
زیرسایت HSE
سوالات متداول
شفافیت
EN
انگلیسی
فارسی
روز
شب
سیستم
درباره شرکت
نسبت به بروز مشکلات در اتصالات قبل یا بعد از کنتور مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مشکلات مربوط به اتصالات بعد از کنتور بعهده مشترک می باشد و جهت رفع مشکل در اتصالات قبل از کنتور با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته شود.
درخواست چند واحدی به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به اداره پست و تقاضای انشعاب جدید جهت پرداخت هزینه های مرتبط
درخواست تغییر مکان و تغییر ارتفاع کنتور به چه صورتی امکانپذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه جهت جابجایی کنتور یا انشعاب
در صورتی که مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زیاد باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
۱- بررسی سیستم های داخلی به منظور اطمینان از عدم هدر رفت آب ۲- مراجعه به منطقه مربوطه به همراه قبض آب و شماره مصرف فعلی کنتور
در صورتی که سیستم داخلی لوله کشی ملک دچار ترکیدگی شده باشد، مشترک چه کارهایی باید انجام دهد؟
۱- ترمیم محل آسیب دیده ۲- مراجعه به منطقه مربوطه و اطلاع به منظور بازدید کارشناسی از محل
چه ملاکهایی برای ۲ واحدی بودن ملک در نظر گرفته میشود؟
واحد مسکونی حداقل باید دارای یک اتاق ، آشپزخانه و یک سرویس بوده و ورودی آن مستقل و یا مرتبط با راهروی اشتراکی بوده و سیستم لوله کشی آن مجزا باشد
چنانچه یک دوره از تاریخ تحویل آخرین قبض گذشته باشد و مشترک قبض جدید را دریافت نکرده باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک : ۱-آخرین قبض آب ۲- رقم فعلی کنتور
تغییر نام قبض آب به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه همراه با مدارک : ۱-آخرین قبض آب ۲-مدارک ثبت مالکیت .
اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتی امکان پذیر است؟
با در دست داشتن قبض آب به منطقه مربوطه مراجعه نمایند.
استعلام عدم بدهی از محضر به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک :۱- قبض آب ۲- نامه استعلام محضر۳-جواب استعلام شهرداری ۴-آخرین رقم مصرفی کنتور ۵-شماره سریال کنتور
چنانچه به هر علت در زمان تعیین شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداری از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
چنانچه به هر دلیل امکان قرائت کنتور وجود نداشته باشد ، مشترک می بایستی با در دست داشتن آخرین قبض و شماره مصرف فعلی کنتور به منطقه مربوطه مراجعه نماید.
افزایش متن
کاهش متن
کنتراست بالا
فونت دیسلکسی
خواندن توضیحات
ادامه
توقف
صدا:
سرعت:
نشانگر بزرگ
Icon List