Box Title
Box Title
Box Title

 

تارنمای شرکت آب و فاضلاب زاهدان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.

در قسمت «تماس با ما» جهت رفاه حال کاربران گرامی اطلاعات تماس بخشهای مهم شرکت قرار داده شده است .

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

مشترکین محترم میتوانند از طریق منو خدمات الکترونیک ۲۲ خدمت مدنظر شرکت را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

لیست خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و همچنین آدرس این دفاتر در منوی امور مشترکین قرار گرفته شده است.

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد

این تارنما بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۳ روز کاری می باشد.

حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است