مناقصات سال 1403
مناقصات سال 1403
مناقصات سال 1403

پرتال مشترکین از طریق آدرس eportal.abfasb.ir  در دسترس است ، و شما از طریق ثبت نام قادر خواهید بود درخواست خدمات مورد نیاز خود را ثبت نمایید .

خدمات مورد نیاز شهروندان در پرتال و اپلیکیشن در شش دسته سازمان دهی شده اند که عبارتند از:

 1. خدمات پس از واگذاری انشعاب

2.  خدمات واگذاری انشعاب آب و فاضلاب

3.  خدمات پرداخت

4.  پیگیری درخواست

5.  دریافت نظرات و پیشنهادات

6.  فرم الکترونیکی اعلام حادثه

پیاده سازی این خدمات از ابتدا تا انتها کاملا غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه مشترک بوده و در تمامی بخش ها راهنمای کاربری به قلم روان و ساده تعریف و قرار گرفته است، شما در این سیستم ها قادر خواهید بود سوابق قبوض و پرداخت های خود را مشاهده نموده و نسبت به ثبت هرگونه درخواست و همچنین پیگیری درخواستها ی ثبت شده ی قبلی اقدام فرمایید، در بخش پرداخت نیز درگاههای پرداخت به گونه ای تعریف شده اند که مشترک نیازی به وارد نمودن شناسه ی قبض و شناسه ی پرداخت نخواهد داشت.

ضمنا دریافت بسیاری از این خدمات مستلزم ارائه مدارک خاصی است که شهروندان گرامی در زمان ورود اطلاعات جهت ثبت درخواست (چه از طریق سایت و چه از طریق اپلیکیشن) ، ملزم به بارگذاری موارد مربوطه می باشند.

طی مراحل ذکر شده ارزیاب جهت بازدید از ملک به محل مراجعه نموده و اصل مدارک نیز در این مرحله به تایید نماینده ی شرکت خواهد رسید.

بخش خدمات پس از واگذاری انشعاب

خدمات پس از واگذاری انشعاب تعریف شده در این بخش عبارتند از :

  • تغییر کاربری
  • تغییر مشخصات
  • تغییر قطر
  • آزمایش کنتور
  • تفکیک کنتور
  • تغییر مکان وسایل اندازه گیری
  • تعویض کنتور
  • نصب سیفون اضافی
  • قطع موقت و وصل انشعاب
  • جمع آوری و ادغام انشعاب
  • استعلام
  • پیگیری درخواست
  • مشاهده قبض
  • قبض میان دوره
  • اعلام کارکرد
  • فروش آب تانکری
  • مشاهده سوابق قبض
  • تغییر تعداد واحد

مدارک مورد نیاز دریافت همه ی این خدمات شامل تصویر سند مالکیت،تصویر پروانه ساختمان یا پایان کار ساختمان،تصویر پروانه بهره برداری برای انشعابات غیر خانگی،معرفی نامه از اتحادیه یا صنف برای انشعابات غیر خانگی می باشد، تنها برای ثبت درخواست تغییر مشخصات تصویر صفحه اول و صفحه­ی نقل و انتقالات سند، تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک جدید نیز مورد نیاز است.

بخش خدمات واگذاری انشعاب

و خدمات واگذاری انشعاب مربوط به دو حوزه ی آب و فاضلاب می باشد، مدارک مورد نیاز جهت ثبت این درخواست شامل تصویر کارت ملی، تصویرشناسنامه مالک، تصویر سند ملک، تصویر پروانه ساخت می باشد.

بخش پرداخت قبوض

در قسمت پرداخت الکترونیک شما می توانید ضمن مشاهده ی سوابق قبوض و پرداختی های خود، قبض جاری را پرداخت نموده و همچنین در بخش پیگیری درخواست نیز امکان پرداخت هزینه های احتمالی درخواست های ثبت شده فراهم امده است.

بخش پیگیری درخواست:

جهت ایجاد امکان پیگیری دقیق وضعیت درخواست به صورت غیر حضوری، پیشرفت مراحل انجام درخواست به صورت فرایند مرحله ای و بصورت کارتابلی تعریف شده است همه ی درخواست های شما در کارتابل شما نگهداری می شوند و شما می توانید از طریق ورود به سامانه و انتخاب کد پیگیری مورد نظر وضعیت درخواست خود را مشاهده و یا نسبت به رفع مشکلات ثبت شده روی درخواست، اقدام نمایید در کنار این روش، از طریق پیامک نیز تغییر وضعیت درخواست ها از هر مرحله به مرحله بعدی بصورت روزانه به درخواست کنندگان ارسال می گردد.

بخش پیشنهادات، انتقادات و شکایات

در بخش پیشنهادات، انتقادات و شکایات امکان دریافت پیشنهاد و انتقادات ارزشمند شهروندان گرامی به ساده ترین روش{ ممکن} در تمام ساعات شبانه روز فراهم آمده است و از آنجا که نظرات شما شهروندان گرامی در تحقق اهداف مورد نظر راهگشای ما می­باشد خواهشمند است در این راه مارا همراهی بفرمایید.

لازم به ذکر است تمامی موارد ثبت شده در این بخش توسط نماینده مستقیم مدیرعامل محترم شرکت بررسی می گردند

بخش اعلام حادثه الکترونیکی

این بخش شامل معرفی سامانه ارتباط سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ بوده و همچنین لینک دسترسی به صفحه ی الکترونیکی ثبت و اعلام حادثه نیز در دسترس قرار گرفته است. این حوادث به رویت مسول سامانه حوادث رسیده و پس از تایید جهت بررسی و رفع به اکیپ محدوده ارسال می گردد.