لینک دریافت اپلیکیشن خدمات غیر حضوریاز طریق آدرس eportal.abfasb.ir در دسترس است ، خدمات مورد نیاز شهروندان در پرتال و اپلیکیشن در شش دسته سازمان دهی شده اند که عبارتند از:
پیاده سازی این خدمات از ابتدا تا انتها کاملا غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه مشترک بوده و در تمامی بخش ها راهنمای کاربری به قلم روان و ساده تعریف و قرار گرفته است، شما در این سیستم ها قادر خواهید بود سوابق قبوض و پرداخت های خود را مشاهده نموده و نسبت به ثبت هرگونه درخواست و همچنین پیگیری درخواستها ی ثبت شده ی قبلی اقدام فرمایید، در بخش پرداخت نیز درگاههای پرداخت به گونه ای تعریف شده اند که مشترک نیازی به وارد نمودن شناسه ی قبض و شناسه ی پرداخت نخواهد داشت.
ضمنا دریافت بسیاری از این خدمات مستلزم ارائه مدارک خاصی است که شهروندان گرامی در زمان ورود اطلاعات جهت ثبت درخواست (چه از طریق سایت و چه از طریق اپلیکیشن) ، ملزم به بارگذاری موارد مربوطه می باشند.
طی مراحل ذکر شده ارزیاب جهت بازدید از ملک به محل مراجعه نموده و اصل مدارک نیز در این مرحله به تایید نماینده ی شرکت خواهد رسید.
بخش خدمات پس از واگذاری انشعاب
خدمات پس از واگذاری انشعاب تعریف شده در این بخش عبارتند از :