شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
اخبار
1401/09/09
شناسایی و جمع آوری بیش از 85 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از شناسایی و جمع‌آوری 85 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز ضمن تضییع حقوق مشترکان، منجر به تحمیل هزینه‌های بالا در تأمین و توزیع آب شرب در شبکه‌های شهری و روستایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "مرتضی نورا" با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپ تخلفات امور آبفای شهرستان زاهدان در بازدید از منطقه کلاته کامبوزیا و انتهای خیابان باقری شهر زاهدان موفق به شناسایی و کشف دو فقره انشعاب اصلی با قطرهای 50 و 40 میلیمتر و نصب بیش از 85 انشعاب فرعی غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های اساسی امور آبفای این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است، تصریح کرد: قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب امکان آلودگی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب‌گیری غیراصولی را فراهم می‌کند و متاسفانه هدر رفت آب را افزایش می‌دهد.

وی به خدمات رسانی پایدار و مطلوب به شهروندان زاهدانی تاکید کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز آسیب‌ جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب‌رسانی مطلوب به مشترکان وارد می‌کند و امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با عزمی جدی و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مراجع قضایی و انتظامی و با راه‌اندازی اکیپ‌های تخلفات در راستای حفاظت از تأسیسات آب با این مسأله برخورد خواهد کرد.

تعداد بازدید:
840
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal