شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1401/06/27
اتمام عملیات لایروبی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شیرآباد زاهدان


معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای سیستان و بلوچستان از اتمام عملیات لایروبی ایستگاه پمپاژ فاضلاب واقع در منطقه شیرآباد شهر زاهدان به میزان 80 متر مکعب خبر داد.

"علی کاوه" با اعلام این خبر بیان کرد: پیرو بارندگی و سیل مرداد ماه سال جاری که منجر به تخیله آب‌های سطحی از طریق شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر زاهدان شد،  گل و لای ناشی از سیلاب وارد  تاسیسات جمع.آوری و انباشت در  ایستگاه پمپاژ گردید که  به منظور بهره‌برداری صحیح از تأسیسات و پیش‌گیری از پس‌زدگی فاضلاب  در شهر زاهدان، ساماندهی و لایروبی ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت داشت تخلیه رسوبات از حوضچه پمپاژ هرچه سریعتر انجام شود، اظهار کرد: امکان خارج کردن ایستگاه پمپاژ فاضلاب از مدار بهره‌برداری وجود نداشت و با وجود گازهای سمی و کمبود اکسیژن در فضای بسته حوضچه مکش، با تمهیدات اعمال شده و رعایت حداکثری اصول ایمنی کار ، این عملیات سخت توسط یک تیم 8 نفره انجام شد و در بازه‌ی زمانی مناسب به اتمام رسید.
تعداد بازدید:
789
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal