شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1401/03/28
انتقال آب از کارواندر به خاش؛ آرزوی دیرینه ای که در دولت سیزدهم اجرایی شد
منصور بیجار در کمیته برنامه ریزی مشترک شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان بیان کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور نمایندگان با تجربه و همراهی آن ها با مقام ها و مسئولان دستگاه های اجرایی، اتفاق های خوبی در استان رخ داده است.
وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی و کمبود تخصیص ها اما با همت و همدلی مردم، مسئولان و نمایندگان در حوزه بزرگراه ها، آب و دیگر بخش های عمرانی شاهد اجرای پروژه های بزرگی در مسیر توسعه هستیم.
این مقام مسئول عنوان کرد: تا قبل از روی کار آمدن دولت، کمتر از 200 کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم که با پیگیری های انجام شده 230 کیلومتر به این میزان اضافه شد و طبق قول مسئولان امر، امسال نیز 240 کیلومتر بزرگراه جدید در استان احداث می شود.
وی گفت: تحقق انتقال آب از دریای عمان، عملیاتی شدن بزرگترین طرح آبرسانی روستایی، پروژه انتقال آب از تهلاب به زاهدان و انتقال آب از کارواندر به خاش از جمله اتفاق های بزرگی است که به همت دولت و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شاهد آن هستیم و بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی نیز در این استان در دست اجراست.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان این که در هر 26 شهرستان استان کارگاه سازندگی فعال است، افزود: این اتفاق های خوب به واسطه همدلی بسیار خوب و پیگیری های مسئولان و نمایندگان محقق شده است‌.
وی تمرکزگرایی و بخشی نگری را دلیل عقب ماندگی استان اعلام و اظهار کرد: در شرایط خیلی حساسی هستیم، بدخواهان نظام پیگیر هستند که تمام مباحث و اتفاق های کشور را بر عکس و به نفع اهداف خود جلوه دهند که با همدلی مردم و مسئولان، دشمنان نظام همچون همیشه به اهداف خود دست نخواهند یافت.
وی گفت: به دلیل برنامه ریزی نادرست، در چهار دهه قبلی آنچه که باید توسط دولت و مسئولان جهت توسعه این استان در مسیر سرمایه گذاری انجام می شد، صورت نگرفت.
تعداد بازدید:
587
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal