شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اخبار
1400/10/12
پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب استان در پی شهادت چند تن از رزمندگان بومی و بسیجی
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در پیامی ، شهادت چند تن از رزمندگان بومی و بسیجی مدافع امنیت مردم که برای نجات خانواده هایی که اشرار به عنوان سپر انسانیِ خود قرار داده بودند، را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

دست جنایتکار اشرار کور دل و خائنان، بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند را به شهادت رساند.

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود، برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله، برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت شهیدان والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم سپاه پاسداران و خانواده معظم این شهیدان و مردم شهیدپرور و انقلابی استان سیستان و بلوچستان، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک ایشان را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
تعداد بازدید:
1847
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal