شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
اخبار
1399/11/06
اطلاعیه

پیرو گلایه مردمی از نشت آب در شهرک جهاد ( رضاشهر) به اطلاع شهروندان عزیز میرساند شبکه آب منطقه مذکور در طول سنوات قبل به مرور اجرا شده است.

🔹متاسفانه اجرای شبکه گاز در این منطقه حوادث و خسارات بسیاری به لوله ها و تأسیسات آب و فاضلاب در زمان خالی بودن شبکه به این محل وارد کرده است و با کمال تأسف هیچ اطلاع رسانی در خصوص محلهای تخریب از سوی پیمانکاران شرکت گاز نیز صورت نگرفته است.

🔹لذا با توجه به اینکه نقاط حادثه دیده گزارش نشده است، چاره ای جز تست منطقه به منطقه و تشخیص مناطق تخریب شده برای راه اندازی شبکهها وجود ندارد.

🔹شرکت آبفا به عنوان متولی آب بیشتر از هر فرد یا دستگاهی نگران هدر رفت این مایه حیات است و لازم به توضیح است، برای تست و نصب انشعاب، شبکه آبدار میشود و به دلیل عدم اطلاع از نقاط حادثه دیده آب فوران میکند، در این شرایط بالاجبار آب رو قطع و نسبت به رفع نقص اقدام و مجدد آبدار میکنیم، این فرایند علاوه بر هدررفت آب، کار نصب انشعاب را نیز با کندی مواجه میکند.

🔹با عرض پوزش از اهالی رضاشهر عملیات تست همچنان تا رفع تمامی تخریب ها ادامه خواهد داشت.

🔹لطفاً در صورت مشاهده آبگرفتگی یا ترکیدگی مراتب از طریق سامانه 122 اعلام گردد.


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان



تعداد بازدید:
1411
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal