شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اخبار
1399/07/03
آیین تودیع و معارفه 3 معاون در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس قاسمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، مهندس کیخایی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مهندس مهرپرور معاون منابع انسانی و درمحمد ریگی بعنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، مهندس علیرضا قاسمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در این مراسم با اشاره به اینکه تغییرات و جابه جایی مدیران در بدنه هر دستگاهی اجتناب ناپذیر و ضروری است، اظهار کرد: این موضوع باعث تحول و پویایی در هر مجموعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: تلاش برای به روز بودن و دوری از روزمرگی از برنامه‌های اصلی شرکت آبفای استان است.

وی مبنای تصمیم‌گیری برای تغییرات و انتصابات در شرکت آب و فاضلاب استان را نیازها و ضرورت‌های شرکت دانست و گفت: شرکت برای پویایی احتیاج به تغییرات دارد و تغییر و تحول در پست ها یک روال اداری است که چند زمانی به رسم امانت در اختیار افراد است و باید با افزایش توان علمی، تخصصی و مدیریت و تدبیر و همچنین بکارگیری تمام پتانسیل نیروی انسانی، زمینه ی تعالی مجموعه را فراهم کرد.

قاسمی، شایستگی و نیازهای شرکت را ملاک انتخاب مدیران و معاونین دانست و گفت: امیدواریم که تغییرات، باعث چالاکی و پویایی در حوزه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از خدمات و تلاشهای محمدعلی مدن معاون اسبق مالی و پشتیبانی شرکت، عنوان کرد: برای نیل به اهداف شرکت باید با همدلی و مودت هر چه بیشتر در کنار هم گام برداریم.

 
 
 
 
تعداد بازدید:
682
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal