شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اخبار
1399/01/09
در پی بارندگیهای اخیر 41 روستا در جنوب استان دچار آسیب شد

در پی بارندگیهای اخیر 41 روستا در جنوب استان دچار آسیب شد

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان: در پی بارندگی اخیر و وقوع سیلاب، تاسیسات آبرسانی به 41 روستا در جنوب استان دچار آسیب شده است.

علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان این خبر افزود:

در پی وقوع سیلاب در جنوب استان تاسیسات 41 روستا دچار حادثه شده که از این تعداد آبرسانی به 32 روستا راه اندازی و 10 روستا بعلت طغیان رودخانه های فصلی و مسدود بودن مسیر راه تاکنون اقدامی صورت نگرفته منتهی لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه آماده می باشد که به محض فروکش نمودن جریان آب عملیات بازسازی انجام خواهد شد.

وی افزود: در روستاهایی که به دلیل انسداد راه های دسترسی هنوز اقدامی صورت نگرفته آبرسانی سیار و آب جیره بندی از طریق مخازن در محل صورت می گیرد که تا رفع بحران ادامه خواهد داشت.

قاسمی افزود: روستاهایی که دچار بحران شده در حوزه شهرستانهای دلگان، سرباز، نیکشهر و قصرقند قرار دارند.

مدیرعامل آبفای استان ابراز امیدواری نمود که در رفع مشکل روستاهای باقیمانده مشکل خاصی وجود ندارد و به محض فروکش نمودن جریان سیل عملیات بازسازی آغاز و به یاری خداوند آب در اختیار روستانشینان عزیز قرار خواهد گرفت.

تعداد بازدید:
572
نویسنده:
آذرسا
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal