شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
اخبار
1398/04/27
مدیر عامل آبفا استان از اصلاح خط انتقال آب از کلچات خبر داد

به گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اصلاح، بازسازی و توسعه خطوط انتقال آب در سطح استان در دستور کار است و در حوزه خاش به زودی اصلاح خط انتقال آب از کلچات انجام خواهد شد.
علیرضا قاسمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خاش اظهار کرد: در حال حاضر منابع آب شرب شهر خاش از منابع دشت کلچات و دوربن تامین می‌شود.
وی با اشاره به استقرار شرایط خشکسالی و عدم مدیریت صحیح از منابع آبی توسط شهروندان؛ افزود: در سال های گذشته از این منابع 270 لیتر بر ثانیه آب برداشت میشد که با عدم مدیریت شهروندان حدودا به 230 لیتر بر ثانیه رسیده است‌.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش منابع کنونی، استفاده از آب های سطح شهر و انتقال آب از کارواندر به خاش سه برنامه کوتاه مدن،میان مدت و بلند مدتی هستند که در دستور کار اداره آب و فاضلاب قرار دارند‌‌ تا کمبودها جبران شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: عدم احداث سد کارواندر یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن اجرای این پروژه بلند مدت است.
قاسمی یاد آورشد: اصلاح، بازسازی و توسعه خطوط انتقال آب در سطح استان در دستور کار است که در حوزه خاش بزودی اصلاح خط انتقال آب از کلچات انجام خواهد شد.
گفتنی است، مسئولان ادارات آموزش و پرورش خاش، شهرداران خاش، نوک آباد و ایرندگان،راه وشهرسازی، مدیریت امور منابع آب، ورزش و جوانان و محیط زیست نیز در خصوص روند تخصیص اعتبارات و پروژه های نیمه تمام و سایر مشکلات موجود در حوزه های خود خواستار تخصیص اعتبارات ویژه شدند.

تعداد بازدید:
330
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal