شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
اخبار
1398/04/24
حضور سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه ارتباط مردمی 122
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل، قائم مقام و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه 122 امداد و حوادث، حضور و کارشناسان مربوطه گزارشی از سامانه 122ارائه دادند.
در این بازدید علیرضا قاسمی از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان، میزان تماس‌های تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیند‌های موجود صادر کرد.
همچنین مدیرعامل، قائم مقام و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان به تماس های برقرار ‌شده مردمی پاسخ دادند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی آبفا (122) باهدف تسهیل ارتباط، دریافت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات و شکایات درخصوص مسایل مربوط به آب ایجاد شده است.
در پایان علیرضا قاسمی گفت: سامانه ارتباطات مردمی باید انتقادات و پیشنهادات مردم شریف استان را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت شکایات اکتفا نشود.
وی از تلفن 122 به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آب و فاضلاب استان یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل کند و رضایت دریافت کنندگان خدمت را به دنبال داشته باشد.
 
 



تعداد بازدید:
822
نویسنده:
آذرسا
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal