نقشه سایت
ورود کاربران
پست الکترونیک
EN
دوباره تلاش کنید
سال 1403،
سال
جهش تولید
با
مشارکت مردم
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
امورمشترکین
ثبت نام و ورود به پرتال مشترکین
تعرفه ها
تعرفه فروش آب و کارمزد خدمات دفع فاضلاب
تعرفه های واگذاری حق انشعاب آب و فاضلاب
خدمات در سامانه مدیریت خدمات و دولت
خدمات الکترونیک(میز خدمت)
خدمات 24 گانه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
راهنمای خدمات
دستورالعمل ها
راهنمای پیگیری درخواستهای الکترونیک
دفاتر ارائه خدمات حضوری
دفاتر پیشخوان فعال در سطح استان
لیست خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت
دفاتر ارائه خدمات بصورت حضوری
هدفمندی یارانه ها
قانون هدفمندی یارانه ها
توصیه های بهینه سازی مصرف آب
سوالات هدفمندسازی یارانه ها
بیانیه توافق سطح خدمت
قوانین و مقررات بخش خدمات الکترونیک
مامورین قرائت
اطلاعیه قطعی آب
افراد کم توان
ویدیوهای آموزشی سیستم جدید مشترکین آبفا
آمار
آمار و اطلاعات
گزارشات
گزارشات سال 1401
سوالات متداول
شفافیت
فرهنگی-بسیج
پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی
معرفی
فعالیت ها
اخبار
از نگاه دوربین
امور فرهنگی و دینی
ساختار کلی
پیوند های مرتبط
بخشنامه ها
اموربانوان و خانواده
معرفی
پیوندهای مرتبط
بخشنامه ها
عفاف و حجاب
مدیریت مصرف
معرفی و ماموریت ها
اقدامات
تصاویر
پیام های مدیریت مصرف
زیرسایت ها
زیر سایت GIS
زیر سایت HSE
درباره ما
معرفی شرکت
شرکت در یک نگاه
تاریخچه
شرح وظایف و اهداف
خط مشی و سیاست
گزارش تحلیلی نظر سنجی مشترکین
ماموریت
چشم انداز
معرفی و تاریخچه شرکت
انتشار راهبرد مشارکت
چارت سازمانی -
بخشنامه ها و دستورالعمل ها
قوانین و مقررات مصوبه وزارت نیرو
بانک قوانین شرکت مهندسی
سازمانهای بالادستی و شرکتهای وابسته
مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان
منشور اخلاقی
مجوز ها
اساسنامه
تماس با ما
آدرس و شماره تلفن ها
تماس با مدیران
سلامت اداری
امداد 122
پست الکترونیک
شماره پیامک جهت ارتباط با مدیرعامل
ملاقات حضوری با مدیرعامل محترم شرکت
بررسی کارتابل
ارتباط با مسئول سایت
ثبت و پیگیری شکایت
انتقادات و پیشنهادات
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
نمایش سایت اصلی
›
حضور سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه ارتباط مردمی 122
حضور سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه ارتباط مردمی 122
حضور سرزده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه ارتباط مردمی 122
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل، قائم مقام و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سامانه 122 امداد و حوادث، حضور و کارشناسان مربوطه گزارشی از سامانه 122ارائه دادند.
در این بازدید علیرضا قاسمی از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
همچنین مدیرعامل، قائم مقام و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان به تماس های برقرار شده مردمی پاسخ دادند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی آبفا (122) باهدف تسهیل ارتباط، دریافت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات و شکایات درخصوص مسایل مربوط به آب ایجاد شده است.
در پایان علیرضا قاسمی گفت: سامانه ارتباطات مردمی باید انتقادات و پیشنهادات مردم شریف استان را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت شکایات اکتفا نشود.
وی از تلفن 122 به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آب و فاضلاب استان یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل کند و رضایت دریافت کنندگان خدمت را به دنبال داشته باشد.
×
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal