شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
اخبار
1398/02/28
به مناسبت 27 اردیبهشت برگزار شد

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیر عامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در نشستی صمیمی با کارکنان روابط عمومی و آموزش همگانی،این روز را به همکاران این دفتر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در این نشست مهندس قاسمی با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش سازمان به شمار می‌آید و امروزه با گسترش ارتباطات در حوزه‌های مختلف، ازجمله رسانه‌های مختلف و دایره مشتریان وظیفه خطیری در جهت برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مشترکین و جامعه هدف به عهده روابط عمومی می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه معرفی چهره شرکت به شکل صحیح و انجام تبلیغات منسجم و یکدست، ازجمله وظایف روابط عمومی به شمار می‌آید افزود: بی‌شک روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است. روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین افکار عمومی و سازمان از یک سو و مدیران و کارکنان از سویی دیگر، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومی و نگرش جمعی کارکنان دارند، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم و کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

قاسمی در پایان بیان کرد : 27 اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به مشعل داران فروزان عرصه ی توسعه ی ارتباطی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و باصداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان، منافع مردم را در جهت انجام رسالت خطیر خود پاس می داریم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی ها باشد.

 

تعداد بازدید:
293
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal