شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
اخبار
1398/01/21
مراسم تودیع و معارفه مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مشاور امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان با حضور مدیرعامل، معاونین وجمعی از همکاران شرکت برگزارشد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ، در این مراسم مهندس قاسمی مدیرعامل شرکت طی سخنانی از خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان الگو های ارزشی یاد نمود و افزود: این عزیزان به عنوان صاحبان نظام همواره باید نسبت به عملکرد خود در قبال ارباب رجوع دقت بیشتری داشته و در خدمت رسانی با حفظ ارزشهای اسلامی و مسئولیت پذیری، عملکردی فراتر از دیگران داشته و الگوی رفتاری سایر همکاران باشند.

وی افزود مسئولیت نوعی تعهد است و مستلزم جدیت در فعالیتها، انرژی بالا و همچنین اختصاص وقت بسیار می باشد.

مهندس علیرضا قاسمی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات آقای محمد شمسی به جهت انجام وظیفه‌ی ثمربخش و موثر در کسوت مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، آقای مصطفی عباسی را به عنوان مشاور جدید خود درامورایثارگران شرکت معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد با برنامه مدون و هدف دار در جهت ساماندهی امور اداری ایثارگران تلاش نماید.
 
 
تعداد بازدید:
467
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal