شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/08
پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب حاشیه‌نشینان شهر زاهدان افتتاح شد

 

پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری خیابان شریعتی شمالی با حضور فرماندار شهرستان زاهدان، جانشین فرمانده سپاه شهرستان زاهدان، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان و جمعی از مسئولین این شهرستان و معتمدین محلی، در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، "علی کاوه" معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و خیر مقدم به حضور فرماندار شهرستان زاهدان به تشریح اقدامات انجام یافته در این پروژه پرداخت .

 وی گفت: این پروژه بطول 10 کیلومتر و 559 متر و با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال با هدف استفاده مجدد از آب، جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، افزایش سطح سلامت جامعه و بهبود محیط زیست، ارتقای سطح سلامت همشهریان عزیز به بهره‌برداری رسیده است .

در ادامه این مراسم، مرتضی نورا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ضمن ارائه گزارش کامل از شبکه فاضلاب شهری زاهدان این پروژه را یکی از مهمترین پروژه آب و فاضلاب دانست و افزود: اجرای این پروژه بدلیل کوهستانی بودن منطقه کار بسیار دشوار و زمان بری بوده که الحمدالله با تلاش همکاران و با حمایت‌های مدیرعامل آب و فاضلاب استان و معاونین ایشان امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم و انشالله مردم منطقه شریعتی شمالی زاهدان با مشکل فاضلاب جاری در خیابان برای همیشه خداحافظی می کنند.
 
 
 
پایان خبر 
پنجشنبه / 8 شهریور 1403
تعداد بازدید:
20
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal