شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
در مراسم جهاد تبیین و ویژه برنامه عید غدیر مطرح شد؛ (5) / بخش پایانی
جهاد تبیین؛ یک وظیفه است / سرافرازی ایران با مشارکت گسترده در انتخابات
عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه تک تک ما است.

 
 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه تک تک ما است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" در جلسه جهاد تبیین که با هدف تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب این خطه پهناور برگزار شد در محور دوم صحبت‌هایش به موضوع جهاد تبیین به عنوان تاکید موکد مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: همه ما وظیفه داریم که به این فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم و در راه تبیین خدمات نظام حداقل در حوزه تخصصی خود به صورت جدی اقدام کنیم.

 به گفته وی، تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف استان محدود به روابط عمومی‌ها نیست و همه ما وظیفه داریم با اراده ملی خدمات انجام شده را به خوبی شفاف‌سازی و تبیین کنیم.

انتخابات صحنه آبروی ایران و انقلاب اسلامی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: ضمن دعوت از همه همکاران و خانواده آن‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می‌رود که همه مشوق دوستان و آشنایان خود جهت شرکت در این امر مهم باشند.

 قاسمی، از انتخابات به عنوان موضوعی جهانی یاد کرد و افزود: مشارکت حداکثری، پرهیز از تبلیغات منفی و بی توجهی به سیاه نمایی‌های رسانه‌های معاند از توصیه‌های ما در عرصه انتخابات به همکارانمان در شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی با بیان اینکه، فارغ از هر جناح سیاسی، شرکت در انتخابات دشمن را خوار می‌کند، افزود: انتخابات صحنه آبروی ایران و انقلاب اسلامی است و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 
 
 
پایان خبر 
جمعه / 8 تیر 1403
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal