شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
از یک کیلومتر توسعه شبکه آب تا 176 انشعاب جدید در زهک طی سه ماه
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: طی سه ماهه گذشته در شبکه آبی شهرستان یک کیلومتر اصلاح و توسعه یافته و 176 انشعاب جدید واگذاری شد.
 
 
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: طی سه ماهه گذشته در شبکه آب شهرستان یک کیلومتر اصلاح و توسعه یافته و 176 انشعاب جدید واگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، غلامحسین لکزائیان پور افزود: از ابتدای سال تاکنون طی سه ماه گذشته حوزه آب و فاضلاب شهرستان زهک متحمل 255 حادثه نشتی و شکستگی لوله در شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شد که 136 مورد آنها در سطح 183 روستای شهرستان و 119 مورد نیز در سطح شهرهای زهک و جزینک بود که با اقدام به موقع تلاشگران حوزه آب در رفع حوادث، ساکنین این مناطق با مشکل جدی رو به رو نشدند.
وی بیان کرد: طی این مدت برای خدمات رسانی بهتر به ساکنین منطقه بیش از یک کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و توسعه یافت که 250 متر آن در سطح شهرهای زهک و جزینک و بیش از 770 متر آن نیز در سطح روستاهای شهرستان بود همچنین از طرفی علاوه بر این اصلاحات برای امکان ذخیره‌سازی آب در برخی از روستاهای دچار مشکل افت فشار 21 مخزن ذخیره آب ثابت با حجم پنج هزار لیتری توزیع، نصب و به شبکه وصل شد.
لکزائیان پور در خصوص پرژه فاضلاب روستایی شهرک کهک بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون پروژه فاضلاب شهرک کهک از لحاظ شبکه لوله کشی داخلی حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و علاوه بر آن ساخت ایستگاه های منهول پمپ فاضلاب نیز حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی به خود دیده است.
وی به سرقت شش درب منهول طی این مدت و رفع نقص ایجاد شده در این راستا اشاره کرد و افزود : در بخش امور مشترکین این شهرستان نزدیک به 22 هزار اشتراک دارد که حداقل پنج هزار و 400 اشتراک آنان را مشترکین بخش شهری و 16 هزار و 600 اشتراک را مشترکین بخش روستایی تشکیل می دهد و این در حالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون 176 انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شده و حداقل 202 کنتور خراب این مشترکین نیز تعویض و نوسازی شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: در بخش توزیع آب میان مشترکین طی سه ماهه ابتدایی سال جاری نزدیک به یک میلیون و 300 متر مکعب آب در سطح شهرستان توزیع شد که نزدیک به 998 هزار متر مکعب آن در بخش روستایی و 277 هزار متر مکعب آن در بخش شهری بوده و در این بین برای کاهش هدر رفت ظاهری آب طی همین مدت زمان سه ماهه 10 فقره انشعاب غیرمجاز نیز در شهرستان شناسایی و قطع شد و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

پایان خبر
چهارشنبه / 6 تیر 1403
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal