شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
پرسنل آبفا استان غدیر را به سور نشستند
گرد هم آمده بودند، برای به سور نشستن روزی بزرگ در تاریخ اسلام، شوق بود و اشتیاق، نور بود و روشنایی و خنده بود و نشاط، اینها تنها بخشی از نشاط پرسنلی بود که برای جشن گرفتم روز بزرگ غدیر دور هم جمع شده بودند.


گرد هم آمده بودند، برای به سور نشستن روزی بزرگ در تاریخ اسلام، شوق بود و اشتیاق، نور بود و روشنایی و خنده بود و نشاط، اینها تنها بخشی از هیاهو پرسنلی بود که برای جشن گرفتن روز بزرگ غدیر خم دور هم جمع شده بودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ساعات اولیه صبح دوشنبه چهار تیر ماه 1403 شرکت آبفا استان شکل و شمایل دیگری به خود گرفته بود، شکل و شمایلی از نوع جشن و سرور، در گوشه گوشه راهروها تا رسیدن به نمازخانه پرچم هایی در وصف امیرالمومنین امام علی (ع) به چشم می خورد، هرچه به نمازخانه نزدیک تر می شدم صدای شور و نشاط بیشتر به گوش میرسید گویا جشن بزرگی در راه است، جشن به امامت رسیدن اولین امام شیعیان و همه از این روز میمون و مبارک شادمان بودند.
در بخشی از راهروها عده ای هنوز پرچم ها و ریسه های شادی را نصب می کردند و در گوشه ای هم عده ای با همکاری بانوان سخت مشغول فراهم کردن لوازم پذیرایی بودند و در نهایت با اتمام کارهای باقی مانده صحن نمازخانه ستاد آبفا استان شاهد گردهمایی، مولودی سرایی و به سور نشستن عاشقان اهل بیت و امیرالمونین علیه اسلام در روز عید سعید غدیرخم بود.
در پایان این جشن نیز با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه ستادی وحجت الاسلام راهداری از فعالان در امر نماز و برگزیدگان مسابقات ورزشی بانوان در رشته دارت که اخیرا بمناسبت دهه کرامت برگزار شده بود تجلیل به عمل آمد.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 پایان خبر 
سه شنبه / 5 تیر 1403
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal