شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
اخبار
1403/01/07
تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان/بازدیدهای روزانه تا پایداری آب مناطق سیل زده استمرار دارد
مدیر مرکز پایش و نظارت بر بهداشت شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تا پایداری وضعیت آب مناطق سیل زده بازدیدهای مشترک روزانه آبفا و مرکز بهداشت ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به یکی از این طرح‌ها تصریح کرد: احداث تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی پیرسهراب که در مراحل نهایی ساخت قرار دارد نقش به سزایی در تامین کیفیت آب روستاهای تحت پوشش سد زیردان در شهرستان چابهار، دشتیاری و قصرقند خواهد داشت.
وی، ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در طول سیل و پس از آن بر استمرار همکاری‌ها و بازدیدهای روزانه تیم‌های بهداشتی مرکز بهداشت و آبفا از وضعیت کیفی آب تأکید کرد.
 
 
 
 
تعداد بازدید:
247
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal