شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
اخبار
1403/01/06
اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده / نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان چابهار گفت: برای بهبود کیفیت آب مناطق سیل زده، علاوه بر سایت‌های کلرزنی موجود، پنج دستگاه کلرزن نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علی‌اکبر آقایی" در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار که با حضور مدیر مرکز پایش کیفیت آب و رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد، با اعلام این مطلب بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیل زده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهم‌‌ترین نتایج این اقدامات برشمرد.
وی ادامه داد: در همین راستا برای حفظ سلامت ساکنین مناطق سیل زده علاوه بر سایت‌هایی کلرزنی موحود، پنج دستگاه کلرزن مایع در نقاط حساس نصب و راه‌اندازی شد و بالغ بر چهار هزار و 600 عدد قرص کلر یک درصد نیز برای توزیع در مناطق آسیب دیده از سیل در اختیار دانشکده علوم پزشکی چابهار قرار گرفت.
وی عنوان کرد: طبق گزارش معاونت بهداشتی دانشگده، تاکنون هیچگونه اپیدمی در منطقه اتفاق نیافتاده و به منظور حفظ سلامت مردم، ادامه فعالیت و بازدید‌های مشترک تا کاهش کدورت به حد استاندار همکاری‌های مشترک آبفا، مرکز بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 
تعداد بازدید:
234
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal