شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
عمل جهادی و بسیجی‌وار لازمه خدمت خالصانه به مردم است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در مراسم تقدیر از بسیجیان پایگاه شهید باقر اصغری گفت: عمل جهادی و بسیجی‌وار لازمه خدمت خالصانه به مردم است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در مراسم تقدیر از بسیجیان پایگاه شهید باقر اصغری گفت: عمل جهادی و بسیجی‌وار لازمه خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، مرتضی نورا در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری با اشاره به وظیفه خطیر خدمت‌رسانی به مردم از سوی کارکنان این امور، تأکید کرد: عمل جهادی و بسیجی‌وار لازمه خدمت خالصانه به مردم است.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم نیازمند کار بسیجی است، بر انسجام و حمایت کارکنان از یکدیگر در راه خدمت‌رسانی تأکید کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ادامه داد: اگر قرار است عنوان مبارک بسیجی بودن همراه ما باشد، باید با تلاش مضاعف و خالصانه در عرصه کمک به مردم گام برداریم.

در ادامه این نشست سروان ابوذر کیخا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات سلمان فارسی ناحیه ویژه زاهدان ضمن تاکید بر اینکه پایگاه بسیج شهید باقر اصغری امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از پایگاه‌های نمونه و فعال در بین پایگاه‌های شهرستان زاهدان است، از فعالیت‌ بسیجیان این پایگاه بالاخص سرپرست امور آبفای شهرستان زاهدان تشکر کرد.

گفتنی است جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان به منظور تقدیر از بسیجیان فعال این پایگاه با حضور سروان ابوذر کیخا فرمانده حوزه سلمان فارسی ناحیه ویژه زاهدان، مسئولان و کارکنان بسیجی در سالن کنفرانس این امور برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیم لوح تقدیر، کارت عضویت بسیج نیز به بسیجیان تازه عضو شده در پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری امور آبفای شهرستان زاهدان توسط سرپرست این امور اهدا شد.

 
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal