شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پیام تبریک مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان به مناسبت ولادت امام رضا (ع)
علیرضا قاسمی طی پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک حضرت امام رضا (ع) را در پیامی تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان؛ علیرضا قاسمی طی پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک حضرت امام رضا (ع) را در پیامی تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
 
 
بسم اللّه الرحمن الرحیم

یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پرخیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

امید است به یمن این میلاد با برکت و آغاز حضور حجت خدا در زمین امام مرتضی، تقی، نقی، صدیق شهید، علی بن موسی الرضا علیه السلام ارادتمندان و عاشقان  خاندان عصمت و طهارت بیش از پیش بهره مند از فیوضات معنوی این انوار مقدس گردند.

اینجانب میلاد پربرکت امام کرامت و سخا را به همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این کره خاکی، خصوصا مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان و خانواده محترمشان تبریک گفته و از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسئلت دارم.

 علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب
استان سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal