شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1400/01/16
« تأکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بر تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری»

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان بر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

علیرضا قاسمی با اشاره به نامگذاری سال جدید بعنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" اظهار داشت: نامگذاری و انتخاب شعار سالها از جانب "امام خامنه ای" کاملاً کارشناسی شده و با بررسی دقیق مشکلات و کارهای انجام شده طی یکسال و همچنین حاصل عملکرد مسئولین و دولتمردان در سال سپری شده و نتایج اقدامات در آن سال صورت میگیرد، فلذا هرگز نامگذاری سالها بدون مطالعه و احساسی نمیباشد.

وی افزود: به اعتقاد بنده ، قوی و قدرتمند شدن "اقتصاد ایران" که مقام معظم رهبری نیز به کرات بر آن تأکید داشته و دارند، در گرو صنعتی شدن و افزایش تولیدات داخلی آنهم تولیداتی با کیفیت درجه یک و عالی میباشد که با عنایت به استعداد و ظرفیتهای وسیعی که در کشور وجود دارد و با اراده و خرد جمعی، مدیریت صحیح و تدوین و اِعمال سیاستهای درست، میتوان این مسیر را طی و به اهداف مورد نظر دست یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از آنجا که آب مایه حیات و فصل مشترک همه موجودات زنده است و فراوانی آب در هر منطقه می‌‌تواند شاخصی برای عمران، آبادانی، هم‌چنین توسعه یافتگی و یا امکان توسعه در آن منطقه باشد، در مناطق خشک و نیمه‌خشک وجود آب بسیار با ارزش است. در این مناطق بهره‌وری حداکثری از منابع آب و حفاظت کمی و کیفی از منابع آب، باید در رأس همه امور قرار گیرد.

قاسمی گفت: با توجه به عنایت صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تأمین اعتبار مجتمع های آبرسانی روستایی از محل صندوق توسعه ملی، پیش بینی می شود، در صورت ابلاغ اعتبارات مورد نیاز، آبرسانی به بیش از 180 روستا در سال 1400 محقق شود.

وی ادامه داد: طبق هدف گذاری صورت گرفته و بر اساس اعتبارات ابلاغ شده آبرسانی به 173 روستا با جمعیت 63 هزار نفر از محل اعتبارات ملی در دستور کار این شرکت قرار گرفت که تاکنون بیش از 93 روستا از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

قاسمی با اشاره به اینکه خدمت بدون وقفه و جهادگونه برای مردمی که مستحق بهترین خدمت رسانی هستند به عنوان مهم ترین هدف آبفا ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌ شود تا تابستان، 80 روستای دیگر که عملیات تکمیلی خطوط انتقال و شبکه های توزیع آن در حال انجام است، وارد مدار بهره برداری شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سالی که با اعتبارات محدود مواجه بودیم، بالغ بر 620 کیلومتر لوله گذاری در سطح شهرها و روستاها صورت گرفت و به منظور حفظ سلامت مردم تعداد 45 تانکر برداشت آب در بیش از 32 روستای فاقد شبکه یا دچار بحران حوزه جنوب استان نصب شد.

وی از رفع تنش آبی 98 روستا در سال 99 خبر داد و گفت: امسال 310 روستای شهرستان هیرمند نیز از چرخه‌ تنش آبی خارج می شوند.

قاسمی از انجام مطالعات آبرسانی به 930 روستا در قالب 13 مجتمع آبرسانی با جمعیت 181 هزار و یکصد و هفتاد نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به عنایت صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تأمین اعتبار مجتمع های آبرسانی روستایی از محل صندوق توسعه ملی پیش بینی می شود، در صورت ابلاغ اعتبارات مورد نیاز، آبرسانی به بیش از 180 روستای دیگر استان در سال 1400 علاوه بر روستاهای فوق محقق شود، اکثر این روستاها در حوزه جنوب و مرکز استان قرار دارند.

تعداد بازدید:
1827
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal