شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان
در دیدار مردمی
طرح‌های آبرسانی به 84 روستای سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
طرح‌های آبرسانی به 84 روستای سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت

 
 
 


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در پی نشست مردمی با حضور نماینده مردم شریف حوزه خاش، تکمیل طرح آبرسانی به مجتمع 72 روستایی چاه احمد و تعدادی از روستاهای دیگر مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" در این باره بیان کرد: طی نشست‌ مردمی با حضور نماینده مردم شریف حوزه خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت‌آباد، کورین و جمعی از اهالی و ریش‌سفیدان دهستان چاه احمد شهرستان تفتان، وضعیت آب شهر و روستاهای این مناطق بررسی و اجرای برخی از پروژه‌ها برای مردم در دستور کار قرار گرفت.
 
 

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تکمیل طرح آبرسانی به 4 روستای مجموعه اسکل‌آباد و دهپابید در شهرستان خاش با اتصال مخازن و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ تا بهمن ماه انجام شود.
 
 
وی تأکید کرد: همزمان با این اقدام لازم است حفر دو حلقه چاه در منطقه کچ‌ گوهرکوه برای افزایش ظرفیت تأمین آب شهر نوک‌آباد و روستاهای اشاره شده صورت گیرد.
 
 
قاسمی با اشاره به روستاهای شهرستان تفتان گفت: عملیات نقشه‌برداری و حفر چاه برای مجتمع 7 روستایی کله شهتوت، تجهیز چاه و اجرای 3 کیلومتر خط انتقال برای بحرآباد نازیل نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به مجتمع روستایی چاه احمد در این شهرستان نیز بیان کرد: فاز یک و دو این مجتمع مشتمل بر 72 روستاست که در این طرح تاکنون اجرای 180 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و ساخت 1000 مترمکعب مخزن ذخیره آب انجام شده است.
 
 

قاسمی افزود: به منظور تکمیل این طرح و بهره‌مندی اهالی از آب شرب پایدار، اتصال خطوط انتقال به شبکه‌، ساخت حوضچه‌ها و حفر چاه جدید و کف‌شکنی باید انجام شود.
 
 

وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب برای تک تک شهرستان‌ها برنامه دارد که در صورت تزریق اعتبار مناسب ضمن سرعت گرفتن پروژه‌ها مردم نیز از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایان خبر
جمعه / 27 مهر 1403 
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal