شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/08
کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌ توسعه شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب در زاهدان به زمین خورد
 
 
 
عملیات اجرایی تکمیل پروژه‌های توسعه شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب شهر زاهدان جهت بهره‌مندی 32 هزار نفر در قالب دو پروژه، با مبلغ اولیه قراردادی 510 میلیارد ریال در زاهدان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب شهر زاهدان در قالب دو پروژه بعنوان اجرای شبکه فاضلاب شهری در خیابانهای نصر، جعفری پناه، ناصرخسرو و البرز در زیباشهر و عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهری در مسکن مهر اراضی غرب شهر زاهدان با مبلغ اولیه قراردادی 510 میلیارد ریال، صبح روز پنجشنبه 8 شهریور ماه سال جاری و در هفته دولت برگزار شد.

در آئین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب در زاهدان، مرتضی نورا، مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین محترم، با تشریح این پروژه‌ها اظهار داشت: با اجرا و اتمام این دو پروژه 32 هزار نفر از ساکنان مناطق فوق از شبکه فاضلاب شهری بهرمند می‌شوند.

وی تصریح کرد: این دو پروژه از اصلی‌ترین پروژه‌های طرح توسعه فاضلاب زاهدان است، که شامل لوله‌گذاری شبکه جمع آوری فرعی و اصلی فاضلاب در اقطار  200 تا 400 میلیمتر به طول 16 هزار متر که در خیابانهای نصر، جعفری پناه، ناصرخسرو، البرز و مسکن مهر غرب زاهدان با اعتباری بالغ بر 510 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
پایان خبر
پنج شنبه / 8 شهریور 1403
تعداد بازدید:
28
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal