شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اخبار
1403/05/05
امکان تداوم تامین آب با مشارکت مردم در صرفه جویی

 
 
 
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: در اوج گرما پیش رو تداوم تامین آب شرب برای شهروندان تنها با مشارکت آنان در صرفه جویی میسر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، غلامحسین لکزائیان پور افزود: با توجه به ورود موج جدید گرما و به تبعیت از آن افزایش میزان مصرف آب، نیاز است تا مشترکان برای تامین آب شرب پایدار از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: این روند افزایش دما طی روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت و ضروریست مشترکین آب با صرفه‌جویی در مصرف آن و رعایت الگوی مصرف، شرکت آب و فاضلاب را در تأمین آب شرب پایدار برای شهروندان یاری دهند.

لکزائیان پور ادامه داد: در شرایط فعلی  همه  تاسیسات تولید و توزیع آب ، با تمام توان و ظرفیت در حال تامین آب شرب شهروندان هستند و انتطار می‌رود مشترکان نیز با مدیریت مصرف آب  از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

وی در پایان افزود: خودداری از شست‌وشوی حیاط و مشاعات ساختمان مانند راه‌پله‌ها، پرهیز از شست‌ و شوی خودرو با آب شرب و کاهش مدت‌ زمان استفاده از آب در مصارفی مانند استحمام و شستن ظروف، عدم استفاده از آب شبکه برای مصارف فضای سبز  و ساخت و ساز ابنیه و برخورد با افراد خاطی که اقدام به برداشت غیر مجاز آب از شبکه های توزیع آب می کنند ، از جمله اقداماتی است که کمک بزرگی به مدیریت مصرف آبِ خانوار خواهد داشت.
 
 
 
 
پایان خبر
 
جمعه / 5 مرداد 1403
تعداد بازدید:
29
نویسنده:
علیرضا راشکی قلعه نو
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal