شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اجرای تاسیسات آبرسانی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زهک
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک از اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زهک خبر داد
 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک از اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زهک خبر داد 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان  ،غلامحسین لکزائیان پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک از اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب منازل در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زهک خبر داد.
 لکزائیان پور در ضمن بازدید آقای محمود بامری معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار، از روند لوله کشی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان، گزارشی از اقدامات بعمل آمده در جهت تسریع روند لوله گذاری پروژه سایت نهضت ملی مسکن (یغمایی) این شهرستان ارائه نمود.
 لازم به ذکر است در شهر زهک دو سایت جهت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که عبارتند از سایت نهضت ملی مسکن (سرافراز)و سایت نهضت ملی مسکن (یغمایی)که کار ساخت ابنیه پروژه (یغمایی) در حال انجام است.در سایت نهضت ملی مسکن (یغمایی)تعداد واحد های هدف گذاری شده 67واحد می باشد که 43واحد آن تامین زمین شده وتعداد 32 واحد در حال اجرا است.
وی در خاتمه بیان داشت: جهت اجرای شبکه توزیع آب این مجتمع مسکونی در حال ساخت ،از 870متر لوله پلی اتیلن سایز 110میلیمتر استفاده شده است.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal