شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1401/12/24
رفع مشکل آب روستای آس قاضی شهرستان زهک
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: با اصلاح قسمتی از شبکه آب آشامیدنی مشکل قطعی و افت فشار آب روستای آس قاضی این شهرستان به طور اساسی برطرف شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان "غلامحسین لکزائیان‌پور" با اعلام این خبر بیان کرد: به دلیل اقطار کم لوله‌های بکار رفته در شبکه داخلی این روستا و بروز افت فشار آب شدید و قطعی آب در اکثر نقاط روستا، با اصلاح شبکه و اجرای خط کمکی به متراژ 250 متر با لوله سایز 75 میلیمتر، مشکل قطعی آب روستای آس قاضی مرتفع شد.
وی ضمن تشکر از اهالی روستا که در روند اجرای کار و اصلاح شبکه آب آشامیدنی روستا همکاری چشمگیری با نیروهای امور آب و فاضلاب داشتند، یکی دیگر از اقدامات اجرایی درجهت رفع مشکل آب روستای آس قاضی را اصلاح شیرآلات و تاسیسات سایت مخزن آب این روستا ذکر کرد و بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته، مشکل قطعی آب و افت فشار این روستا بصورت کامل برطرف شد.
تعداد بازدید:
341
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal