شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخبار
1401/12/24
وضعیت آب شرب روستاهای بخش مرکزی شهرستان زابل پایش شد
در دیدار مردمی "امید حسینی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان زابل با مسئولان و مردم بخش مرکزی و شهر بنجار، برخی از اهالی محترم روستایی از وضعیت افت فشار آب گلایه داشتند که در همان جلسه مقرر شد، درا ین مناطق بررسی صورت گیرد و نسبت به رفع مشکل اقدام لازم انجام شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، به همین منظور اکیپی متشکل از کارشناسان بخش آب روستایی و حراست آبفای شهرستان زابل، به روستاهای برج افغان، حسین‌آباد‌جر، سادات و گل محمد بیک اعزام و پایش وضعیت آب شرب منطقه صورت گرفت.
در پی این اقدام بخشی از روستا به وسیله تانکر آبرسانی شد و بخش دیگر که مشکل برداشت غیرمجاز از محل شیرفلکه‌های اصلی روستا وجود داشت نیز در دست اصلاح است.
گفتنی است؛ هدف اصلی از دیدارهای مردمی در مساجد شهر و روستا، آشنایی با مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنان است که در دستور مدیرعامل آبفای شهرستان زابل قرار دارد و بصورت هفتگی انجام می‌گیرد.

تعداد بازدید:
339
نویسنده:
دهمرده
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal