شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1401/12/24
اقدامات اضطراری جهت مقابله با تنش آبی در شهرستان زهک/ تلاش‌ها تا پایداری شبکه آب شرب ادامه دارد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، ضمن تشریح اقدامات اضطراری این امور جهت تامین آب شرب اهالی روستاها، از تداوم اقدامات تا پایداری شبکه آب شرب خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، طی چند روز اخیر به دلیل قطعی آب و افت فشار ایجاد شده در شبکه آب روستاهای منطقه سیستان ناشی از جابه‌جایی بارج (شناور) در آبگیر چاه نیمه شماره یک، امور آب وفاضلاب شهرستان زهک با عملیاتی اضطراری و فوری نسبت به تأمین آب روستاها اقدام کرده تا در ایام پایانی سال خللی در خدمت‌رسانی به مشترکان و مردم رخ ندهد.
در همین راستا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک با بیان اینکه جهت تامین آب اضطراری برخی روستاهای شهرستان، آبرسانی سیار به تعدادی از روستاهای بالادست به عنوان یکی از اقدامات در دستور کار قرار گرفت، افزود: این روستاها شامل خواجه‌احمد، دشت امیرنظام، سیاه‌خان براهویی، دشت علیمردان، آس قاضی، شیب‌گوره، خالقداد، حاج عیسی اشترک، جریکه و ... بوده است.
وی از اصلاح خط انتقال و کلکتور ورود آب به روستای آس‌قاضی جهت رفع مشکل آب این روستا خبر داد و افزود: نسبت به لوله‌کشی و نصب شیر برداشت آب در نقاط بالا دست روستاهای شهرک خالقداد و روستای قلعه نو، جهت تامین آب اضطراری این مناطق نیز اقدام شد.
لکزائیان‌پور با بیان اینکه به منظور رفاه مشترکان، شیر برداشت آب در مقابل امور آبفای زهک جهت امکان برداشت آب توسط مردم نیز نصب شد، اضافه کرد: رفع فوری نشتی‌های حادث شده پس از آبگیری مجدد خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب داخلی روستاها، توسط اکیپ اتفاقات شبکه، ایجاد محل برداشت آب تانکری در ایستگاه پمپاژ شهر زهک، جهت آبگیری تانکرهای آبرسانی سیار، توزیع آب بسته‌بندی در بین اهالی روستای دشت علیمردان و پایش خط انتقال روستای دشت علیمردان و رفع مشکل قطعی آب این روستا سایر اقدامات انجام شده توسط این امور طی این مدت بوده است.
به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، اقدامات اضطراری تامین آب شرب اهالی محترم روستاها تا رفع کامل افت فشار آب حادث شده در شبکه، ادامه خواهد داشت.
تعداد بازدید:
327
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal