شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اخبار
1401/06/25
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آبفای استان به مناسبت اربعین حسینی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب پیامی فرارسیدن اربعین حسینی، چهلمین روز شهادت الگوی آزادگی و 72 تن از یاران باوفایش را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، عموم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

▪️"علیرضا قاسمی" با بیان اینکه جهان هنوز در امتداد کربلاست بیان کرد: حوادث تاریخی اگر به چشم عبرت مورد مطالعه قرار گیرد درس‌آموز بوده که حادثه کربلا یکی از این حوادث الهام بخش و عبرت آموز است.

▪️ اهمیت اربعین وقتی بیشتر درک می‏شود که نقش سازنده آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین علیه‏ السلام در نظر گرفته شود.

▪️ درسی که اربعین به عنوان مهمترین عامل حفظ و انتقال فرهنگ عاشورا به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را زنده نگه داشت.

▪️اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور استان تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.
تعداد بازدید:
791
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal