شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اخبار
1400/10/12
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بمناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی


به گزارش رو ابط عمومی شرکت آبفا استان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایشان را قهرمان ملی ایران و جهان اسلام خواند و گفت: حاج قاسم عزیز به برکت اخلاص، تواضع خدامحوری و ولایت‌پذیری محض، یک حقیقت همیشه جاری و جوشانی است که در طول تاریخ قادر است گرمابخش میدان‌های مبارزه مجاهدان فی‌سبیل‌الله در جبهه‌های حق علیه باطل باشد و نام، یاد و آرمانش برای ملت‌ها نویدبخش استقلال، امنیت و آرامش قرار گیرد.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.
شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری)

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم  افزون می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن  سردار سلیمانی ها، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد و انسجام ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

ریخته‌ شدن خون پاک حاج‌ قاسم، به‌ عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار،مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌ بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد. حالا دو سال از آن جنایت بزرگ گذشته و دل های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب و محزون است.

اینجانب دومین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
تعداد بازدید:
1856
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal