شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1400/02/11
پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان: علیرضا قاسمی ، با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر، از تلاش پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.


در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« من لم یشکر لمخلوق لم یشکر الخالق »

این کاری که شما «کارگران» برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید، یک عبادت قطعی است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت آب و فاضلاب را به گردش در می آورند و کار را بعنوان عبادت سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه،‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.

بی تردید کارگران، بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های مکتسبه در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی، تلاش های شبانه روزی کارگران پرتلاش و زحمت‌کش خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان را ارج نهاده و سلامتی، سعادت، بهروزی و پیروزی هرچه بیشتر شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علیرضا قاسمی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب

استان سیستان و بلوچستان

تعداد بازدید:
1901
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal