شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1400/02/11
توضیح شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "توهین و زدن مرد کهن سال"
اعتقاد داریم خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می‌شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می‌کند. موفقیت شرکت در گرو رضایت مراجعان است.
کارکنان شرکت به عنوان ارزش‌مندترین منابع به حساب می‌آیند؛ از این رو در اثرگذاری پندار، گفتار و کردار آنان در مراجعان تردیدی نداریم.
در هر شرایط به اصول اخلاقی پای‌بندیم .
رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف را رمز پاپداری شرکت می‌دانیم.
این باورها و ارزش‌های اخلاقی در نوع رابطه ما با مراجعان تعیین‌کننده است.
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "هول دادن پیرمرد توسط مامور وصول مطالبات اب و فاضلاب زابل" صبح امروز به دستور مدیرعامل شرکت آبفا، صمیمی پناه مدیر دفتر حقوقی و سلیمانی مدیر دفتر حراست عازم منطقه شدند و با حضور در محل مسئله را مورد بررسی میدانی قرار دادند.
آبیاری چندین باغ با انشعاب غیرمجاز، علت قطعی‌های مکرر و کمبود آب روستا
پس از بازدید میدانی و گفت و گو با اهالی و کارکنان محرز گردید: اهالی روستای ده کول به دلیل کمبود آب و قطعی های مکرر به آبفای زابل مراجعه و شکایت می نمایند، پس از آن همکاران جهت بررسی در محل حضور می‌یابند، و شاهد وجود چندین باغ سر سبز و آباد در شرایط خشکسالی، علیرغم نبود چاه می‌شوند که حکایت از انشعاب غیرمجاز دارد.
همکاران موفق به کشف و شناسایی 5 فقره انشعاب غیرمجاز میشوند. انشعابات غیرمجاز جمع اوری و باز می گردند.
با گذشت زمان دوباره مشکلاتی جهت تأمین آب مشاهده و احساس گردید، برای بار دوم جهت حل مشکل مردم به همان محل میروند که باز با وصل همان انشعابات بصورت غیرمجاز مواجه میشوند.
همانگونه که در فیلم نیز مشهود است، هیچگونه اهانت و یا ضرب و شتمی از سوی کارکنان آبفا مشاهده نمی گردد و مجموعه آبفا مقید به رعایت احترام به مشترکان خود و اجرای قوانین می باشد.
در حین جمع آوری مردم کهنسال با بروز رفتاری خارج از عرف و در دست داشتن خشتی به سمت همکاران حمله میکند که جلویش گرفته میشود پس از آن خود را بر روی لوله ها می اندازد که همکاران صحنه را ترک می نمایند و به هیچ عنوان هول دادن و بی حرمتی درکار نبوده و متاسفانه این کلیپ منجر به جوسازی علیه حیثیت آب و فاضلاب شده و از آنجائیکه افترا، اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی جرم محسوب می‌شود قطعا مراتب تا برخورد قانونی لازم با منتشر کنندگان از طریق مراجع محترم قضایی بعمل خواهد آمد.
درصورتی که همه ی افراد نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدام نمایند مطمئنا شاهد کاهش چالشها و مشکلات خواهیم بود و این روستا بدلیل نصب انشعابات غیرمجاز ، سالهاست که برخی از مردم قانون مدار دچار مشکل و برخی دیگر با بی قانونی فاقد مشکل هستند.
تعداد بازدید:
918
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal