شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
اخبار
1399/10/20
ریشه درخت، علت قطع آب قسمتی از شهر زرآباد
حسن شرخ، رئیس اداره آب و فاضلاب شهر زرآباد گفت: نفوذ ریشه درخت در درون شبکه آبرسانی اصلی شهر باعث قطع جریان آب مشترکین شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، شرخ با اعلام این خبر افزود: در پی تماس و گزارشات قطعی آب توسط مشترکین، اکیپ اتفاقات آب جهت رفع مشکل به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با بررسی‌ های فنی و مشکلات احتمالی، در نهایت پس از حفاری محل مشخص گردید، علت قطعی آب قسمتی از شهر، نفوذ ریشه درخت مجاور شبکه آبرسانی در خط لوله اصلی آب‌ شهر زرآباد است.
وی با اشاره به اینکه نفوذ ریشه درختان به شبکه آبرسانی موجب قطع آب بیش از 150 خانوار در شهر زرآباد شد، تصریح کرد: پس از آغاز عملیات حفاری، با تخلیه بیش از نیم متر ریشه درخت در هم تنیده به قطر خط لوله مشکل قطعی آب پس از 3 ساعت تلاش بی‌وقفه همکارانِ سخت‌کوش اداره مرتفع شد.
وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل قطعی آب خاطرنشان کرد: متأسفانه نفوذ ریشه درختان در خطوط آب یکی از مشکلات عدیده ای است که در خدمات آب و فاضلاب به مردم اختلال ایجاد میکند
شرخ اضافه کرد: روز قبل نیز در اثر سهل انگاری پیمانکار شهرداری و برخورد بیل مکانیکی، لوله 150 آزبست دچار شکستگی شد که با تلاش همکاران رفع گردید.
رئیس اداره آب شهر زرآباد در پایان با اشاره به اینکه اکیپ‌های اتفاقات شرکت شبانه روز در خدمت مردم هستند از تلاش همکاران در شناسایی و اقدام به موقع برای رفع حادثه تشکر نمود.
تعداد بازدید:
1273
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal