شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخبار
1399/10/20
بازدید مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های شرکت آب و فاضلاب در زابل
در حاشیه سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه به حوزه سیستان، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های شرکت آب و فاضلاب در شهر زابل بازدید نمود.
🔹به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملیات اجرایی بخشی از شبکه اصلی فاضلاب شهر زابل، شامل بلوار آیت الله بختیاری و تکمیل خط انتقال ایستگاه خیابان شهید باقری جنوبی و بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) به ایستگاه میدان رستم بازدید نمود.
🔹مهندس جانباز بیان کرد: این پروژه با اجرای لوله گذاری با لوله پلی اتیلن به طول 5200 متر با اعتباری بالغ بر 89،890 میلیون ریال در حال اجرا میباشد.
🔹مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: پیش ‌بینی می‌شود حدود 4500 نفر از این پروژه به‌صورت مستقیم بهره‌مند شده و بیش از 1100 انشعاب، قابلیت اتصال به خط را داشته باشند.
🔹در ادامه این بازدید، مهندس جانباز، معاون وزیر نیرو از پروژه اصلاح شبکه فاضلاب بلوار مدرس که با قطر 600 میلی متر وظیفه انتقال 40 درصد فاضلاب زابل را به تصفیه خانه این شهر دارد بازدید نمود و افزود: مهم‌ترین تأثیر اجرای این پروژه، جمع‌آوری فاضلاب و رفع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی می باشد.
🔹گفتنی است: معاون اول رییس جمهوری و هئیت همراه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، امروز در سفر به شمال این استان، از طرح آبیاری 46 هزار هکتار از دشت سیستان بازدید و در جلسه اقتصاد مقاومتی استان در زابل شرکت کردند.
🔹جهانگیری در این جلسه گفت: هدف از این سفر، بررسی مشکلات استان و تصمیم گیری برای رفع آنها است.
🔹وی در این جلسه اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین ابزارها و امکانات در اختیار دولت برای عبور از بحران ها توصیف کرد و افزود: یکی از محاسن اقتصاد مقاومتی این است که این سیاست ها در بالاترین سطح کشور و از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دستورالعملی خطاب به قوای سه گانه و تمام نهادهای حاکمیتی ابلاغ شده است و این سیاست ها فقط متوجه دولت نیست اما بقیه خیلی ساده از کنار آن عبور می کنند و خود را پاسخگو نمی دانند.
🔹معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها و نهادها و حتی بخش خصوصی باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند اظهار داشت: هیچ مقرره ای در هیچ دستگاهی نباید در تضاد با اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرا شود.
🔹بازدید از پارک علم و فناوری، حاشیه شهر زاهدان و شرکت در نشست خیران، معتمدان و تشکل‌ها از جمله برنامه‌های سفرِ، معاون رییس جمهوری به استان بوده است.
 
 
تعداد بازدید:
1110
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal