شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اخبار
1399/10/17
شناسایی و قطع 15 فقره انشعاب غیرمجاز آب در چابهار

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، سرگلزایی از شناسایی انشعابات غیرمجاز در چابهار خبر داد.

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان بیان کرد: تیم اجرائیات شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در شهرستان چابهار 15 فقره انشعاب غیرمجاز از بلوک زنی ها، کارواش ها، ایستگاه فروش آب شرب و ... شناسایی و قطع گردید و متخلفین جهت طی نمودن مراحل قانونی و جبران خسارت به امور آبفای شهرستان چابهار معرفی گردیدند.

سرگلزایی با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز، مهمترین علت هدر رفتِ آب آشامیدنی در استان به شمار می روند، گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرها و روستاها به منظور پایداری و ساماندهی شبکه های توزیع آب آشامیدنی انجام می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ایجاد عدم تعادل فشار در شبکه توزیع آب، استفاده بیش از حد به علت عدم اندازه گیری و عدم پرداخت آب‌بها، تشدید نشت از این انشعابات به علت استفاده از اتصالات و لوله های غیراستاندارد و نصب غیراصولی آن، از جمله مشکلاتی است که انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آورند.

سرگلزایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در پایان از خسروی سرپرست تیم اجرائیات استان، ناصح رئیس مشترکین امور آبفا چابهار ، سامانی و کیخا در شناسایی انشعابات غیرمجاز آب تقدیر و تشکر نمود.

تعداد بازدید:
1073
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal