شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1399/10/17
70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین سرمایه گذاری گردیده است
مدیرعامل آبفای استان سیستان و بلوچستان:
70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین سرمایه گذاری گردیده است
علی‌رضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت:
رفع مشکلات آبی مناطق حاشیه شهر حائز اهمیت بوده و به همین دلیل 70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین سرمایه گذاری شده است.
مدیرعامل آبفای استان در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر چابهار که با حضور نماینده مردم چابهار در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان به میزبانی روستای کمب برگزار شد، بیان کرد: عزم آبفا برای رفع مشکلات آبی مناطق حاشیه شهر جدی و این موضوع مورد اهتمام است، به همین منظور 70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین سرمایه گذاری شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین آمار حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان متعلق به چابهار است، ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به موضوع آبرسانی به حاشیه شهر چابهار ضعیف بوده و برای روستای کُمب طی 2 سال اخیر هیچ بودجه ای در نظر گرفته نشده است، شرکت آبفا در صورت تخصیص منابع مالی آمادگی لازم را برای اجرای شبکه توزیع دارد.
این مقام مسئول اضافه کرد: تامین آب روستاها در کوتاه مدت از طریق افزایش ظرفیت در آب‌شیرین کن کنارک و در بلند مدت تکمیل خط انتقال آب از سد زیردان امکان پذیر است.
بر اساس این گزارش، به منظور آبرسانی به روستای کمب مقرر شد شرکت آبفا نسبت به تهیه نقشه های اجرایی شبکه توزیع آب اقدام کند و این موضوع در طرح های صندوق توسعه ملی گنحانده شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز نسبت به تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز پروژه همکاری کند.
 
 
تعداد بازدید:
626
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal